بایگانی نوشته‌ها


خاصیت پری دمپر در صفحه کلاچ

خاصیت پری دمپر در صفحه کلاچ

اصطلاح پری دمپر به معنای میرا کننده لرزش یا نوسان گیر است، در صفحه کلاچ اگر محل اتصال شفت به صفحه بصورت متحرک باشد اصطلاحا پری دمپر گفته میشود. این تحرک به صفحه اجازه می­دهد تا نوسانات کوچک در حد کمتر از یک میلیمتر داشته باشد.

سکو SECO کره جنوبی

سکو SECO کره جنوبی

در حال حاضر سکو محصولات خود را برای هیوندای، کیاموتورز، دوو، سانگ یانگ، سامسونگ، تاتا، جنرال موتورز، پژو، سیترون، رنو، میتسوبیشی، مگاموتورز و سایپا یدک و بسیاری دیگر از خودروسازان چینی عرضه می کند.

نقش فنرها در دیسک و صفحه چیست؟

نقش فنرها در دیسک و صفحه چیست؟

دیسک و صفحه کلاچ در خودروهای دنده دستی کاربرد دارد. سیستم کلاچ از یک صفحه، دیسک و بلبرینگ تشکیل شده است که به صفحه فلایویل متصل می شود که همین موضوع باعث شده این سیستم نقش مهمی در حرکت خودرو داشته باشد. فنر در دیسک و صفحه نیز وظیفه‌ای مهم را دارد که به همین منظور ما در این مقاله شما را با وظیفه فنر و تفاوت تعداد فنر در دیسک و صفحه آشنا کرده‌ایم.

فلایویل و علایم خرابی آن چیست؟

فلایویل و علایم خرابی آن چیست؟

فلایویل یا چرخ لنگر وسیله مدوری است که برای ذخیره انرژی در ماشین به کار می رود. با بالا رفتن سرعت ماشین انرژی در فلایویل ذخیره می شود. این قطعه یکی از اجزای سیستم انتقال قدرت می باشد که از بخش های اصلی سیستم کلاچ در این مجموعه است. در این مقاله با این قطعه از خودرو بیشتر آشنا خواهید شد.

کیت کلاچ از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

کیت کلاچ از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

کیت کلاچ یکی از قطعات مهم و کلیدی خودرو است که سلامت و کارکرد درست آن، باعث عملکرد مناسب خودرو نیز می‌شود. این قطعه گیربکس را از پیشرانه خودرو جدا می‌کند و باعث می‌شود که راننده دنده را به راحتی تعویض کند. آشنایی با این بخش از خودرو و همچنین سایر اجزای مرتبط با آن، برای جلوگیری از آسیب‌ها و هزینه‌های اضافی بسیار مهم خواهد بود.

درباره‌ی نویسنده
دسته‌بندی
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...